Monday, 5 December 2011

freedom !!!

akhirnye !!!!!
selepas penat perah otak utk menjawab soalan SPM ..
buat pertame kalinye aku rase lega sangat dan rase acam terbang satu sangkar ..
ahahaha , yela , kan selame nie asik kene mara n msti ade perkataan sekolah akan keluar ..
" ko tu sekolah lagi , takk elok kua selalu "
ehem , now adek da bole keluar kan ??? hehehe ..
oke , even da habes sekolah , aku takk bole laa nakk bebas sgt an , maklom laa , perempuan ..
tapi kalo keluar pom takan laa aku nakk buat yang takk elokk an .. 
hikhikhikhik , aku twu kat mane asal aku lagi oke !! 
tanpe sekolah siape lah sri #ayat gedik# ...
kawan-kawan yang dahh habes same dgn aku .. nakk tanye nie ..
ape plan korang lepass nie , kerje or honeymoon dulu meyh ? #meyh msti nakk ade#
hahah , aku kompem aku akn rindu korang gile beb ,, tanpe korang ta twu laa aku kat mane skunkx nie ..
korang laa sahabat sejati aku , takk mungkin aku dpt crik ganti aw .. 
lepass nie jgn lost kontek ea ..nnt law ade yg da tuka num phone , bgtwu taw , fb ade , tweet ade ..#maju#


lepas nie law ade masalah aku nakk cite nan cpe ? na hang out nan cpe ? msing2x da buzy an ..
aku ingat sume kenangan ite aw .. 
huda: ingat takk mase kite ngumpat apek dulu ?? 
me-: apek aritu bwak wawa jenjalan an naek kete ..
huda-: a'ah , dye naek jet an ??
me-: jet ? bukan  jeep ke uda ??? hahahahaahaha
huda-: slh ea ??? bile tukarr ??

haha , berdekah doeh time ue .. tape laa , even ape pom ko , aku tetap syg ko , ko an adek aku 

een , kenangan kite baru je berlaku aritu an ?? naek moto ta pkai helmet ..
polis swoh bwk helmet dulu bru bole blek .. hahaha ,, yall an mase ue ???

onat , ingt takk mase ko dtg uma ibu ue , pas ue ko kne guling nan ayeed ?? hahaha
mmg takk bole blah , aku tukang rakam ,, hahaah , yall kann ?? tape , aku sayng ko ^_^

juju , ingt taa mase kite kutuk2x onat dlm kelas tp dye wat bodo je coz takk dgr ??
hahaha , lepass ue yg aku nan onat kutok ko , then ko ketawe gak pas ue bru ko tnye npe iteowg ktawe.
bedekak gile doeh time ue .. hahaha , ase mcm naa pecahh tulang aku aw#bukan patah aw#
n kawan2x aku yg laen , sume kenangan kite aku ingat ,, hahah , sayang korang cmpy mati laaaa !!! 

ingat aku dlm diri korang aw ..
SRI NASHIDAH BINTI NASARUDDIN
JKO69A199
940905015558 

SAYANGKAN KAWAN KAWAN SAYE SAMPAI SAYE MATI !!!!

No comments:

Post a Comment