Sunday 4 December 2011

happy birthday acap :)

sape nie ??? eeeehhhh , sweet nye dye #tipu je#

his name is MOHD ASYRAFF BIN MOHD RAFEE ..
"betul ke ejaan tuhh cap ?"
ari ni bufday dye yg ke 20 .. #da tua da oke#
sesaje je post pasal dye , aku ingat lagi mase celebrate bufday dye dulu , beli kfc pas ue kek . makan ramai ramai .. hahaha .. miss that moment ..

acap , semenjak ko da masok polis nie kan , aku rindu kat ko #gedik jap# ..
kalo dulu aku ley ukak lampu even siang sebab takot takk nmpk ko ..
skrg da ta ley coz ko ta ade , membazir ukak lmpu ..
ahahahahahaha , lek lu , jgn mara ..
aku doakan ko suksess dalam idop , da jd polis nie , ta mao ade kegiatan yg ta berfaedah taw ..
and , semoge ko putihh dan tinggi mcm skunkx taw . ahahaha .. #bole ke pendek?#
 
kepade perempuan yg nakk kenal dgn dye , bole laa inbox saye minx number ye . 
saye bole tlg kenalkan kpd korang .. dye single #ke?#
ahahahah , kureng pasti laa , but law nakk kenal , dipersilakan ye ..

from :
SRI NASHIDAH COMEL
hakikat mmg comel kann ?

p/s : aku tunggu ko ^_^ ahahahaa ..

No comments:

Post a Comment