Wednesday, 9 October 2013

Hello . Semua . Disini saye nakk bagitahu . 
En yahya bin aisa . Buahati . Pengarang jantung dan imam saya . 
Pernah sekali . Say terfikir . Knp dia pilih saye ? Dia nak mainkn hati saya atau ape . Lepas tu saye terfikir . Untuk apa dia mainkn hati saya kalau dia sanggup buat semua nya untuk saya .

Pernah saye pandang wajah dia . Saye nmpak betapa tulus hati dia mencintai saye . Menyayangi saye . Saye terfikir . 
Kenapa ?! Kenapa bukan dia yang aku jumpa dari dulu lagi . 
Kalau aku jumpa dia takn aku menangung derita mcm ni . Msti aku bahagia . 

Sayang ..
abang masih yahya yang ayg kenal dulu atau abg dah berubah ?
Hati ayg . Cinta ayg . Diri dan jiwa ayg masih untuk abg . 
Sayang . Walau sukar mane pun hidup kita . Ayg janji . Ayg tetap akn setia bersama abg . 

Abg letih . Ayg akn buat abg segar . Abg mara . Ayg tunggu reda . Maafkan ayg sbb sakitkn hati abg . Maafkn ayg lukakan hati abg . 
Percaye lah . Hati ayg untuk abg . Tetap untuk abg . 


I love my husband so much . Ayng nak abg tahu !

No comments:

Post a Comment