Friday, 27 May 2011

selamat pengantin baru bro !!

ari nie , bertarikh 27/05/2011 .. tamat lah zaman bujang abang kesayangan aku iaitu FARID SHAH dengan pasangannye NADIA ATIKA .. huhu .. aku taa sangke yang abg aku akan berkahwin secepat nie , aku ingatkan abang aku tunggu aku kawen dulu .. (ape aku mengarut nie) haha! aku bercadang sangat , aku nak buat kenduri kawen abang aku tuh besar-besaran , nak jemput ramai orang , kalau b0leh , presiden amerika p0m aku naa jemput .. tak lupa jugak king william ! ronaldo jangan lupe , seluruh pasukan barcel0na p0m aku nak jemput hanye untuk tengok abang aku bersanding ! abang aku nikah je dulu , bersanding mungkin bulan depan .. al maklum la , wat yang wajib dulu , yang sunat tuhh kemudian aje oke !! cume aku harap lahh hubungan abang aku dengan akak ipar aku neeh kekal sampai ke akhir hayat .. tak lupe juge pade pasangan yang lain .. bagi suami  , jangan lah berlaku kasar terhadap isteri , kawal lah kemarahan itu dan jangan sesekali mengeluarkan perkataan CERAI , jangan lah mempermainkan @ memperjudikan kasih sayang isteri , tak ade isteri yang sanggup bermadu atau dapat tahu suami curang !! to abang tersayang , aku sayang k0 k , walaupun k0 dah berkahwin , tak semestinya kita akan berlainan , kita akan tetap macam dulu , cuma k0 dah berpunya aje ! kak nadea , jage lah abang aku baek2x , kal0 k0 berani saketkan hati abang aku , siap k0 ! haha . t0 all , jangan lah sedih kalau ade yang minat kat abang aku tuh taw .. haha ! neeh ade gambar kawen abang aku .. nanti aku akan bagi kad jemputan pada k0rang2x yang aku kenal taw :)))))))) !
cantik ta ?? haha ..
                                                          keluarge belah perempuan ..











well , SELAMAT PENGANTIN BARU K SAYANG KU !!!!!

1 comment: