Thursday 27 October 2011

terase ke ???

hehe , nmpk takk aku ponye title ?? means skunkx cite pasal terase , oke oke , cite dye cm neeh , aku story neeh , nnt bru aku bgtwu npe aku story oke ..

semalam , aku letakk pic apis nan ila (czen aku) kat fb , niat aku cume nakk jelezkan amri (ex ila) n nakk kcau2x onat (membe aku) kite orang neeh saje2x coment yang takk munasabahh kat fb aku ue , tp taa tao pulakk aku ade yg terase , jap2x , aku upload pic coment ue ..


oke , then , tetibe je , mase aku tgh syok2x coment , abg aku ajk kua , gee jpe apis laa , nakk betoll kan enpon , aku takk kesahh le an , even dahh menyampahh tgk mke dye an , hem !! pas ue , mase aku balik je , aku un9 balik fb , aik , ade status yg takk menyenangkan lahh , mule2x aku takk kesahh le an , jum kite bce coment status ue , aik , mcm ade kne mengene nan aku , erm , yeke .. haha , sekali tepat le jangkaan aku , ade wanita ini terase dgn coment pic aku le .. hua hua .. tuhh laa yg menyebabkan ade sedikit pergaduhan kat fb jap td .. aduhh , law aku malu seyh pompuan2x gdo , bab ue laa aku cm lyn na ta na je , agpom , aku bukan jenis yg ske gdo2x neeh , hehe , lantak p le nan sume ue ..

moral of this story ,

jgn cepat salah sangke dgn post yg ade kat fb ue , coz kite ta tao itu utk sape n kenpe post tu dipostkan .. kalo ta , sie2x je kite gado sesame kaum , maen maki2x bebagai , plizz la , kite an perempuan , so , aku nakk minx maaf la ye bg yg terase coment aku ue , n minx halal laa coment ue dunie akhirat .. hehe .. oke , 0-0 ..

No comments:

Post a Comment